Kenangan Terindah 2012-2014

20:21

Assalammualaikum & Salam Sejahtera.

Salam perkenalan, nama diberi Arif Zuhdi Bin Muhamad (237027) merupakan seorang kakitangan kerajaan yang berstatus tetap. Beliau juga merupakan seorang pelajar 'part time' di Universiti Utara Malaysia kampus Kuala Lumpur.

Sebelum saya ingin menceritakan lebih jauh lagi berkenaan dengan dunia larianku, saya ingin mengimbas kembali zaman kegemilangan ketika waktu pembelajaran di UniSZA. #mampuskenecarut.. Selama hampir 3 tahun aku telah menyertai skuad Kayak UniSZA dimana banyak pengalaman yang telah merubah hidup aku menjadi seorang yang berani dalam apa jua keadaan. Jurulatih dan rakan-rakanku seperjuangan telah banyak memberi aku semangat dan pertolongan. Disini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Encik Alias, Latif, Jue, Jimie, Azim, Pok Din, Pok Cheq, Zack, Hajar, Raja, Wani, Rafieq, Akma, Ain, Solehin dan lain-lain lagi. 
MASUM 2010



KARNIVAL SUKAN AIR 2011


MASUM 2012

REGATTA KAYAK UPSI


You Might Also Like

0 comments